وبلاگ سایه به سایه

جانبی موبایل و تکنولوژی

وبلاگ سایه به سایه

جانبی موبایل و تکنولوژی

باتری گوشی سامسونگ Galaxy J7 2016 – J710

باتری گوشی سامسونگ Galaxy J7 2016 مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا اگر قصد خرید این گوشی را دارید بتوانید مقایسه درستی نسبت به سایر رقبا داشته باشید. گوشی مذکور دارای یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری می باشد. باتری استفاده شده در این گوشی از نوع لیتیوم یونی می باشد که توسط خود کاربر قابل تعویض می باشد و این یک مزیت عالی محسوب می شود. باتری سامسونگ Galaxy J7 2016 در تست های انجام شده می توانید به مدت ۱۵ روز در حالت آماده به کار قرار گیرد که شگفت انگیز است. شما می توانید با خرید یک باتری اصلی دیگر در کنار باتری فعلی گوشی خود به راحتی از داشتن دو باتری عالی لذت ببرید.

تست های انجام شده نشان می دهد که باتری گوشی Galaxy J7 2016 در حالت مکالمه به صورت پیوسته می تواند به مدت ۲۳ ساعت دوام بیاورد و شارژ نگه دارد. اگر اهل گوش کردن به موزیک هستید باتری این گوشی می تواند به مدت ۹۶ ساعت شارژ نگه دارد. ساعت های اعلام شده به صورت استفاده متوالی و مستمر می باشد.

چیپ استفاده شده در این گوشی ۱۴ نانومتری می باشد و ترکیب رزولوشن آن ۷۲۰ پی است. طبق آمارها و نتایج بدست آمده باتری این گوشی فوق العاده عمل کرده است. شما می توانید به صورت مستمر ۱۸ ساعت ویدیو تماشا کنید. در تست های انجام شده در مورد استفاده وبگردی با وای فای نتایج خیلی درخشانی دیده نشده است. شما می توانید ۱۲ ساعت و نیم از باتری این گوشی برای وبگردی با وای فای استفاده کنید.

استقامت کلی باتری این گوشی نشان می دهد که حدود ۱۰۱ ساعت می توانید از این گوشی به صورت استندبای استفاده کنید که عالی می باشد. این آمار نشان می دهد که این گوشی به نسبت رقبای خود مانند شیاومی و لنوو حدود ۳۰ ساعت بهتر عمل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.